Jak skutecznie budować markę firmy?

Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku i przyciągnąć klientów – musisz nie tylko być dobry, ale umieć opowiedzieć to wszystkim wokół. Firmy nie osiągają tego, bo popełniają wiele błędów i nie wykorzystują potencjału swojej marki oraz narzędzi i działań jakie mogą zastosować.

Dowiedz się jak przygotować skuteczny plan promocji Twojej firmy. By zainwestowany czas, pieniądze i energia przyniosły sukces. Poznaj narzędzia i metody, które z powodzeniem stosują najlepsi i błędy jakich musisz się wystrzegać.

Poznaj jak w prosty sposób, samodzielnie możesz analizować i diagnozować potrzeby promocyjne firmy. Jak i jakie cele wyznaczać, jak określać grupy docelowa i wybierać narzędzia, które gwarantują dotarcie do klientów?

Jak ułożyć plan, który w prosty sposób, wykorzystując sprawdzone metody, gwarantuje osiągnięcie założonych celów? Jak go wdrożyć i monitorować?

Poznaj przykłady z rynku, dzięki którym łatwiej zrozumiesz jak skutecznie się promować.

To wszystko podczas wystąpienia dr. Krystiana Dudka, autora kilkuset projektów PR, właściciela Instytutu Publico – agencji PR pomagającej wprowadzać marki na rynek, zarządzać wizerunkiem i reagować na kryzysy.
Bądź najlepszy i pokaż to światu!

dr Krystian Dudek

dr Krystian Dudek

Właściciel Instytutu PUBLICO, trener, szkoleniowiec, Prezes Polskiego Stow. PR, Dyrektor Instytutu DziKS Humanitas

Doktor nauk humanistycznych z zakresu komunikacji i PR ale przede wszystkim praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem. Właściciel Instytutu Publico – firmy szkoleniowej i agencji PR. Pomaga wprowadzać na rynek marki, kreować wizerunek, promować produkty i usługi, zwalczać kryzysy wizerunkowe i prowadzić kampanie wyborcze. Realizował projekty dla branży technik osłonowych.

Łączy wiedzę naukową z bogatym doświadczeniem praktycznym, ubierając to w lekką formę, która zapada w pamięć. Ma na koncie kilkaset projektów PR i kilka tysięcy godzin szkoleniowych m.in. dla Ministerstwa Obrony Narodowej, KGHM, Fiat Poland, LUX MED, Urzędów, Centrów Zarządzania Kryzysowego czy Międzynarodowych Targów w Krakowie i Poznaniu.

Jakość jego szkoleń i świadczonych usług PR potwierdzają liczne referencje i opinie uczestników, którzy piszą: „Prostota, z jaką została przekazana wiedza zdumiewa. Inspirator.”; „Jest charyzmatycznym mówcą i skarbnicą wiedzy”; „Chodzący wulkan pozytywnej energii, którą uwielbia dzielić się z innymi.”

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Laureat Wyróżnienia Specjalnego „LEW PR” oraz nagrody „PRoton”, przyznawanej profesjonalistom odznaczającym się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; przyczyniającym się do sukcesu firm, dla których pracują.

Pracował jako dziennikarz, pełnił funkcję rzecznika prasowego, odbył kilka staży w Kancelarii Premiera i Prezydenta RP. Wykłada na kilku uczelniach, stale w Wyższej Szkoły Humanitas gdzie pełni funkcję Pełnomocnika Kanclerza ds. PR.

Komentował m.in. dla  TVP, TVN, Polsatu, Newsweeka, Polityki, Rzeczpospolitej, Gazety Finansowej, Gazety Wyborczej, Pulsu Biznesu czy wirtualnemedia.pl.

Więcej na www.Instytutpublico.pl