Pokaż klientowi o czym mówisz. Wizualizacje 3D – to proste!

Podstawowym wyzwaniem sprzedaży w naszej branży jest prezentacja handlowa. Oferowany przez nas asortyment sięga setek produktów, często dostępnych np. w tysiącach kombinacji kolorystycznych osprzętu i poszycia. Klient zmuszony jest łączyć w wyobraźni technikę, kolorystykę i proporcje. Często zrozumie swój zakup dopiero po instalacji. Czasami usłyszymy od niego, że dostarczone rozwiązanie wyobrażał sobie zupełnie inaczej.

Wizualizacje i modele 3D naszych produktów pozwalają nam sprawnie komunikować się z klientem. Od dawna wiemy, że jeden obraz przekaże więcej niż 1000 słów, ale dopiero niedawno badacze potwierdzili, że dotrze do naszych emocji nawet 60 000 razy szybciej niż opis werbalny!

W warunkach dużej niepewności klienci są bardzo ostrożni w wydawaniu pieniędzy,  ograniczają ryzyko wybierając tańsze rozwiązania. Pomoc klientowi w zrozumieniu naszych rozwiązań pozwala nam sprzedawać towary droższe, z większą marża i w szerszej palecie możliwości. Sprawne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi pozwala również budować nasz wizerunek ekspertów, sprawnie i szybko komunikować nasze idee oraz zabezpieczyć umowę jednoznacznie identyfikując zakres dostawy i oczekiwania klienta.

Ogromny rozwój technologii pozwala nam już dzisiaj, z użyciem telefonu lub tabletu, oprowadzić klienta pod wirtualną pergolą na jego tarasie. Podczas konferencji LTO pokażę jak taką prezentację wykonać szybciej niż w minutę! Podczas kilkuminutowej rozmowy jesteśmy w stanie zasymulować klientowi układ cienia na tarasie w dowolnym dniu i godzinie roku. Model wykonany w mniej niż godzinę może ujawnić ewentualne niezgodności i kolizje jeszcze przed wyprodukowaniem drogiego systemu, oszczędzając nam pomyłek i niespodzianek podczas montażu.

Opowiem o różnych dostępnych rozwiązaniach, zaczynając od tych najprostszych w obsłudze i bezpłatnych. Podpowiem od jakich kroków rozpocząć wdrożenie nowych technologii w naszych firmach i jak z powodzeniem przekonujemy wizualizacjami klientów w firmie MAG Techniki Osłonowe.

Tomasz Grzegorz

Tomasz Grzegorz

Przewodzi Grupie TOP, prowadzi firmę MAG Techniki Osłonowe.

Jeden z pomysłodawców akcji Dni Otwartych Markiz oraz Podaruj Dzieciom Wakacje. Biegle posługuje się nowymi technologiami i wprowadza rozwiązania usprawniające sprzedaż w firmie. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować innych do wprowadzania zmian w swoich organizacjach. Posiada wieloletnie doświadczenie i zrealizował szereg prestiżowych realizacji. Najlepsze z nich nie powstałyby bez szczegółowego planowania i wykonania modeli przestrzennych.