Do kogo i jak kierować reklamy, żeby były skuteczne? Które narzędzia wybrać? Jaki budżet przeznaczyć na działania marketingowe?

Te pytania zadaje sobie wiele firm, zwłaszcza tych, które nie mogą sobie pozwolić na duże wydatki. Styka się z nimi również na co dzień branża technik osłonowych.

Podczas swojego wystąpienia na konferencji Lider Technik Osłonowych postaram się odpowiedzieć na te pytania, omawiając aktualnie najskuteczniejsze ustawienia kampanii Facebook Ads i Google Ads.

Wystąpienie zostanie ściśle dopasowane do potrzeb branży technik osłonowych.

Dzięki dobrze ustawionym kampaniom Facebook Ads i Google Ads możesz poszerzyć grono swoich klientów i zwiększyć dochody firmy. To ogromna szansa na rozwój Twojego biznesu, którą powinieneś wykorzystać.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Już dziś zarezerwuj bilet na konferencję Lider Technik Osłonowych.

 

Do zobaczenia na wystąpieniu!

Marta Jabłońska

Marta Jabłońska

Google Ads Specialist, Marketing Consultant

Działa w marketingu od 7 lat. Pracowała zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Przez prawie dwa lata była redaktorem/dziennikarzem Nowego Marketingu – jednego z największych polskich portali internetowych o tej tematyce.

Prowadzi i optymalizuje kampanie Google AdWords oraz Facebook Ads. Planuje i wdraża działania w mediach społecznościowych. Przeprowadza szkolenia, audyty i konsultacje.

Autorka bloga: www.martajablonska.pl.