Na konferencji wystąpię jako ekspert zarządzania, ale też podzielę się z Państwem moim osobistym doznaniem jako klienta, który doświadczył co to znaczy „zła jakość” w procesie budowy domu. Proces montażu stolarki odbywał się bez należytej kontroli jakości i kontroli procesu, skutkiem czego firma traciła pieniądze a ja zaufanie do marki.

Jak często nasi pracownicy i my sami opieramy się na naszym doświadczeniu i na tym, że „jakość to będzie”? Podczas wykładu przybliżę ideę Lean Management i przekażę kilka pomysłów na generowanie oszczędności w firmie branży technik osłonowych. Opowiem jak można skupić się na wartości dodanej dla klienta i w ten sposób wygenerować więcej pieniędzy w naszej firmie.

Serdecznie zapraszam na konferencję 

Przemysław Pruszyński

Przemysław Pruszyński

Partner zarządzający w firmie MAP & Partners

Doświadczony i wszechstronny lider, który umiejętności zarządzania ludźmi zdobywał w międzynarodowych korporacjach, takich jak Heineken, Whirlpool, IKEA, Inwido. Przez ostatnie 5 lat piastował stanowiska Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Zakładu, Prezesa Zarządu – w Rosji i w Polsce. Jest zwolennikiem racjonalnego i zdroworozsądkowego podejścia do biznesu, a w swojej pracy skupia się nad zmianą kultury organizacyjnej i budowaniu długofalowych strategii które opiera na codziennej pracy z ludźmi i ich rozwoju.

Ukończył Elektronikę na Politechnice Wrocławskiej, a w 2018 ukończył Akademię Psychologii Przywództwa u Jacka Santorskiego

DOŚWIADCZENIE

  • 11 lat jako lider z czego 5 lat odpowiadając za P&L kierowanych biznesów (Przeprowadzone 2 transformacje w kierowanych organizacji – zespół 800 osobowy)
  • 14 letnie doświadczenie we wdrażaniu filozofii Lean
  • Trener z zamiłowania, prowadzący własną firmę szkoleniową w latach 2008-2013 (spędzone ponad 1000 godzin na szkoleniach i wdrożeniach Lean)

PRYWATNIE wolny czas dzieli pomiędzy rodzinę, bieganie i czytanie.